Pik.bg Lakomnik.bg izbori.pik.bg
»
»
Фитнес модела Биляна Йотовска със съвети за поддържане на форма по време на карантина
Фитнес модела Биляна Йотовска със съвети за поддържане на форма по време на карантина
Автор: ПИК
Дата
Дата
19472
Коментари
0
Фитнес модела Биляна Йотовска със съвети за поддържане на форма по време на карантина

Трудно ли е човек да се поддържа в кондиция физически по време на карантина и как да прави това? Фитнес моделът Биляна Йотовска даде полезни съвети за това, за здравословното хранене, за това кои продукти да опитаме да не използваме в кухнята, пред БТВ.

„Спортът е разтоварване, част от ежедневието – каза Биляна Йотовска. -  Починах си покрай извънредното положение от другите ми ангажименти. Имам повече време да съм си вкъщи с дъщеря ми Никол. Преди ден тя навърши 10 годинки, беше й мъчно за приятелчетата, че не са с нея на празника й. Ще повторим празника след епидемията. Празнувахме на двора в тесен семеен кръг. Спортът е здраве, трябва да се възпитава у децата, Така че я възпитаваме за това. Дъщеря ми не е прекалено спортна натура, но спортът е част от ежедневието й. Сама си избра да тренира тенис и преди пандемията ходеше активно на тренировки. Сега учи дистанционно, като с майка ми й помагаме и си припомнихме иззцяло материала за трети клас. Няма проблеми с обучението. От една страна дистанционното обучение е добро. Друго е обаче личният контакт с учителя.

За тренировките и поддържането на формата имаме зала у дома, но при хубаво време съм все по-често на двора и на стадиона за тренировки. Винаги има начин за треноровка, всеки да отдели по 30-ина минути за пораздвижване дневно е напълно достатъчно. В домашни условия най-напред трябва да загреем хубаво колене, рамене кръст, ставите за една-две минутки. След това скокчета, клекове няколко серии, коремни преси за горна, долна част, повдигайки торса, краката. След това лицеви опори. По няколко серии и се получавао една тренировка. Клекове, махове, може да се ползват ластици, които не изискват особено пространство. За бицепс, трицепс, гръб, рамена. Не отделям повече от час принципно за трениоровка. Най-важно е постоянството”.

Биляна Йотовска говори и за режима си на хранене.

„Не си броя точно калориите, дори когато се състезавах не го правех – каза тя. Повече фибри, зелечнуци, плодове. На това залагам. Хапвам доста риба. Яйца за закуска, омлети. Месо не хапвам от доста време, като го готвя само за мъжа ми. Не ми е приоритетен продукт. Така си прецених и се чувствам много добре. Обичам пъстри салати. Важно е да се храним и с очите, бавно. Да ни е добре подредена чинията. Сега имам възможност да се насладя на обяда си, което е страхотно.

Бих препоръчала на българките да премахнат два продукта от кухните си – бялата захар и бялото брашно. Това за мен е пълно табу. Не се купуват такива неща у дома. Има здравословни заместители на бялата захар – мед, кленов сироп, кокосова захар. Брашното също може да бъде заменено с други продукти”.

Ще излезем на семейна разхподка, ще се видя с някои приятели, с които сега лично не можем да го правим. Нищо конкретно.

Още по темата
Биляна Йотовска дразни конкуренцията с бомби от Сейшелите (СНИМКИ)
Часовник
15:18
След махленските разправии с актуалната "Мис България" Радинела Чушева, Биляна Йотовска реши да подразни конкурентката си с горещи и пикантни снимки от екзотичната й почивка на Сейшелите. За...
Напиши коментар »
(0)
Вашето мнение
Код за сигурност:
Анкета
Коя партия ще подкрепите на евроизборите на 26 май?